Bajen! <3

Publicerad 2011-05-27 22:28:32 i

Tjaa!
Idag vaknade jag 8.15 då fixade jag mig, mötte Jessika 9.30 då gick vi till skolan. Först hade vi Engelska, NO, Lunch & Matte. Vi slapp den sista lektionen!:D Så vi slutade 13, gick hem med Amanda. När jag kom hem satte jag på mig Bajen kläder, sen gick jag ner till Stationen. Där mötte jag Alexandra & Sandra. Då tog jag tåget med dom till Centralen, där gick dom av. Jag åkte vidare till Upplands Väsby, 50min på ett jävla tåg. Haha. Sen tog jag 535 tror jag till något Industri Område där mötte jag pappa. Sen var vi på hans jobb i typ 30min, sen tog vi 16.15 bussen till Upplands Väsby station, och där ifrån tog vi tåget till Årstaberg, sen åkte vi därifrån till Globen, där käkade vi och sånt. Sen gick vi och tittade på matchen. Bajen-Degerfors, Degerfors vann med 2-1. Men Sinan gjorde lugnt årets mål, så jävla snyggt! Sen kom mamma & Emma och hämtade oss, då åkte vi hem. Nu sitter jag här och är skit trött..
Puss!

Bild från pappa Iphone!

Monday James & Maic Sema!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela