andra träningen med stuvsta!

Publicerad 2011-05-31 20:20:11 i

Tjeeeeeeeeeeena!
Idag vaknade jag 7.35 då fixade jag mig och allting. Sen gick jag upp till Jessika typ 8.35 sen tog vi bussen till skolan :) Först skulle vi se typ någon musikal, kommer inte ihåg vad den hette. Men bra var den, haha bara att Hampus somnade, så jävla roligt!:D Sen så typ hade vi no, lunch, träslöjd & matte. Sen tog jag & Jessika bussen hem tillsammans med Maja & Emma. När jag kom hem bytte jag om & åt. Sen typ 16 gick jag ner till stationen. Där mötte jag Elin, Johanna, Sara, Johanna, Sarah, Linnea & Rebecca. Då tog vi 16.11 tåget till Stuvsta sen försökte vi hitta till fotbollsplanen och det gjorde vi ;) Sen hade vi träning! Efter träningen skjutsade Mattias hem mig. Nu sitter jag häääär och har det underbart, haha nä. Men ska hoppa in i duschen nu, sen blir det Desprete Housewifes! :D Men då hörs vi imorgon då!
Puss!♥

Gammal bild på Amanda & jag. :) eller togs det här året iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela