Toooooooooorsdag!

Publicerad 2011-03-24 19:16:53 i

Tjjjjjjjjjjjjjjjjjjena!
Idag ''försov'' jag mig. Vaknade 8, så jag gick till andra lektionen det var Musik efter det hade vi SO, sen slutade vi. Najs! Då gick jag hem iaf, sen kom mamma och hämtade mig 14.15 då åkte vi ner till skolan och hade utvecklingssamtal, det gick väl sådär ;) haha. Sen åkte vi vidare till Flempan/polisen och gjorde pass, eftersom att mitt har gått ut. HAHA, fick ta bild.. HAHAH säger jag bara................Efter det åkte vi och handla, sen åkte vi hem. Nu sitter jag och lyssnar på musik.. Har sjukt tråkigt! Nu blev jag sugen på en Vitamin Well.. :(
PUSS!♥

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela