mööööööööööh :D :D :D :D

Publicerad 2011-03-07 20:05:00 i

Tja!
Idag var det första dan efter sportlovet. Kunde inte sova på natten så somnade efter 2.. Sen mötte jag Jessika 9.10 då gick vi till skolan och hade Svenska vilket jag inte kommer ihåg ett skit om vad vi gjorde sen hade vi Idrott då hoppade vi det är det ända jag kommer ihåg typ :D Efter det hade åt vi lunch med Henke. Sen hade vi NO jag och Jessika jobbade jätte bra fast sen börja vi as garva åt Jack när han tog upp sin mapp och sa att det var en jätte stor telefon, HAHAHAHAH. :D Just nu sitter jag och tittar på Familjen Annorlunda jag älskar familjen Ilmrud, världens bästa familj! :) Men bloggar imorgon.
Puss!♥

möööööööööööööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela