Fredag 25/3-2011

Publicerad 2011-03-25 23:27:25 i

Tjaba Tjena Mittbena!
Idag försov jag mig på riktigt, så vaknade 9.15, då fixade jag mig iaf. Jag gick till skolan typ 10.30.
Då hade vi NO prov, hahah ja.. Vi ska inte ta upp om hur det gick.. nejnej.. Aja, efter det hade vi Lunch,mööh.
Efter lunchen hade vi Matte, haha då skulle vi typ redovisa en sak, det gick väl ganska bra. Iaf för mig & Jessika. Haha! Som sista lektion hade vi SO. Jag, Jessika, Matte, Marcin, Stoffe, Matilda & Maja var i ''nya datasalen'' och haha där tittade vi på en kille som hade lagt ut en video när han stoppade upp en glas flaska i rövhålet och sen började det blöda för att glaset sprack, haha äckligt var det iaf! Hahahahah.. Sen slutade vi 14.00 då gick jag & Jessika hem till Jessika, då satt vi och titta först på Svaleskär & sen Ponnyakuten.
Jag tror nog att jag måste sova nu, har fotbollsmatch imorgon på Brantan mot Spånga.
Puss & Godnatt♥

Justin badar med kläder på! :D

Jag & Jessika <3

<3

hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela