Born to be somebody

Publicerad 2011-03-27 23:00:50 i

HejsanSvejsan!
Idag vaknade jag för sent, 15.00! Då åt jag frukost sen tittade jag lite på Beck. Sen när klockan var 16.30 började jag fixa mig och sånt, sen gick jag hem till Jessika & Maria 17.30 då åkte vi till träningen. Kom hem 19.45 typ. När jag kom hem åt jag middag sen tittade jag lite på Stockholm Båstad, i typ 45min sen hoppade jag in i duschen. Blev klar till 21.00 då tittade jag på BigBrother. Äntligen åkte barnrumpan Roza ut ;) Nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar med några :) Imorgon har jag studiedag och då ska jag göra min hemlighet, spännande va? Jag är så nervös!!! :D Haha men nu får jag inte säga något mer, för då kanske ni fattar ;)
Puss på rumpan!

Bjuder på en bild när jag var en skitunge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela