Yeah, massa bilder vaa!

Publicerad 2011-06-26 23:07:11 i

Tjena! Läget?
Idag vaknade jag typ 11 då käkade jag brunch. Sen gick jag & pappa ner till Centrum och hämtade min biljett till Bajen matchen imorgon. (Ska stå ensam i klacken) Haha nej, eller pappa köpte en biljett till klacken men ska typ ändå sitta brevid han där han ska sitta. Aja, sen gick vi hem. Sen käkade vi middag och efter maten så åkte vi till Tumba där mina kusiner bor och där lämnade vi min syster och sen var vi där typ ganska länge kändes det som.. Sen åkte vi och lämna min andra moster Elin hemma hos henne. Sen åkte vi hem då tittade vi på film, eller jag gick upp på mitt rum. Nu sitter jag och lyssnar på Love, ska sätta på Charlies Angels 2 nu och sedan sova! Så vi hörs imorgon, förmodligen efter bajen matchen!
PUSS!

Mitt öga > blixt!

Förut!

Hammarby <3



kort hår..

In my eyes are you perfect!

Mööööööööööööööh!

bjuderrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela