Hammarby <3

Publicerad 2011-06-27 23:22:31 i

Tjena!
Idag vaknade jag typ 9.45 då fixade jag mig och sen åt jag frulle. Typ 11.45 mötte jag Jessika då gick vi till Brantan. Där spelade vi fotboll och typ sov på planen. Sen typ 14.45 gick vi hem.. När jag kom hem åt jag, sen satt jag lite vid datan. Sen gick jag ner till tåget och tog det till Årstaberg, där mötte jag pappa. Då tog vi tvärbanan till Globen och sen gick vi in och kollade på matchen. Det gick dåligt för Bajen tyvärr :( Dom mötte Ängelholm och förlorade med 1-0. Menmen, Bajen är bäst ändå! Stor kärlek till Bajen<3 Sen skjutsade Magnus(Gudfar) hem mig & pappa. Nu sitter jag och tittar på Sex And The City. Hela boxen från början, haha.. :) Om 1 vecka exakt sitter jag på tåget påväg tilll Prag, så jäkla nice! Men vi hörs imorgon!
Puusss!

Sinan + 3 Ängelholm spelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela