Bara massa gamla bilder....

Publicerad 2011-06-25 00:19:39 i

Tjena! Idag kom min farmor & farfar hem till oss.. Nu tänker jag lägga ut massa gamla bilder, eftersom att jag sitter vid min data nu, för den funkar (Y) Så nu jävlar blir det massa bilder, gamla & gamla.. Dom är iaf från förra året, vissa är ifrån vintras. NJUT!

Haha förra året!

Vintras, typ..

Vintras, fan va jag saknar mitt hår!

Fjortisbild från förra året -.-'

men HEJ fjortis..(skulle till järfälla och titta på innebandy)

Hahah förra året...

ÅH! Mitt hår... :((

Gammal som fan!

Från 5an, hahahahah... :O

Hahahah...

Jag står högst upp på pallen såklart! Haha, friidrott för längesen! :D

Gaaaaaaaaaaaammal som faaaan...

HAHa gammal bild!

Barcaaa!(Gammal)

17 sep 2010

17 sep 2010

Den dagen jag blev brunett, typ Oktober/November 2tusen10


Sådär ja! Hahah fett många bilder det blev, menmen.. Som sagt, NJUT! Haha nu ska jag nog gå och sova, detta tog mig 2tim för att jag lyssnade på musik och sånt samtidigt (Sjöng) hahah!
Aja, vi får väl höras imorgon.
PUuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela