Vingåker!

Publicerad 2011-06-12 21:43:08 i

Tjenatjena alla snyggingar!
Den här helgen har jag ju varit i Vingåker. I lördags åkte vi hemifrån 7.20 det tog 2tim till Vingåker. Vi började med att åka till Emmas skola där typ fikade vi och sånt sen 10.30 mötte vi farmor&farfar, mormor&morfar, peter&malin&gurra&tuva&nora & linn. Då gick vi in i deras gymnastiksal och tittade på folk som sjöng och bildspel.. Efter det åkte vi med bilen till Emmas boende och där hälsade vi på massor och sen åt vi lunch där. Sen åkte dom hem. Då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Men typ 20.00 åkte vi till Läppe Camping där vi skulle sova en natt. Smart mamma man har som tror att kabeln till elementet är till hela elen till huset, så då kopplade hon in elementet och jag låg vaken för att jag typ dog för att det var så varmt. Sen typ 04.20 vaknade min pappa då gick vi ut och vädrade. Sen öppnade vi fönstret och sov med det öppet. Sen vaknade jag 8.45 då typ fixade vi oss och allting sen typ kl 10 åkte vi till Emmas boende och då hämtade vi henne. Sen åkte vi och åt frukost och sen åkte vi typ bara runt.. Sen åkte vi till Vingåker Factory Outlet där köpte jag ett par shorts! Typ 14.00 åkte vi till Emmas boende och var där i en halvtimme/45min sen åkte vi hem. Eller vi åkte förbi Stadium Outlet där köpte jag en bandyklubba, kappa handduk, tröja & foppa :d Sen kom vi hem typ 17.30 nu ska jag gå och blåsa mitt hår och sen titta på en film på 3an. Men vi hörs imorgon!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela