Stan!

Publicerad 2011-06-13 21:20:00 i

Tjenatjena mittbena!
Idag typ började vi 10 då tittade vi först på Mode visning som 8orna gjorde. Sen käkade vi, sen tittade vi på Falkbergsstaffeten fast vi gick, för det var tråkigt. Så jag, Jessika, Henke & Maria tog tåget till centralen sen gick vi och kollade i massa affärer och sen typ 16.30 åkte vi till Skärholmen där käkade vi Thai, som vanligt då. Så jävla gott! Sen tittade vi i massa affärer. Sen kom Jessikas mamma och hämtade oss sen åkte vi hem till mig. Alltså jag & Jessika då snackade vi lite, sen gick vi ner till tåget och tog det till stan, folk tittade fan konstigt på oss för att vi sprang i stan. Vi hann gå in på HM då köpte jag bara ett par rosa string. Sen åkte vi hem. På tåget så hoppade det på en skiiit snygg typ fransman! Asså han satt typ mittemot mig och tittade på mig heeela vägen, och jag tittade på haan! AAAAAH:D Och vet ni? Han gick också av i Tullinge, han tog 721. Mohahah :D Jag & Jessika hoppade på 713 och tog den hem. När jag kom hem gjorde jag inget!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela