IGÅR!

Publicerad 2011-06-03 12:53:55 i

Tjena!
Idag vaknade jag typ 9.15, typ 9.35 åkte jag & mamma till Ikea. Där köpte vi min säng, en pall, två speglar & en hylla. Sen åkte vi till H&M och gick bara runt och kollade lite, sen gick vi in på City Gross och köpte lite saker. Sen åkte vi hem, då var det kö på motorvägen, haha min mamma blev fett arg på en Taxi förare. För han typ tutade på henne för att han skulle köra om henne, eller något? Sen blev det såhära ''två vägar'' då åkte han på vänster sidan då pekade han finger, sen gjorde mamma också det. Hahah. Sen kom vi iaf hem. Då gjorde jag inte så mycket, satt vid datan & tittade lite på TV. Sen åkte jag & pappa och hämtade Johanna S, då åkte vi till Stuvsta IP och hade träning. Sen skjutsade vi hem Johanna F, Sara A & Johanna S. Sen åkte vi hem och efter ett tag kom det en bil hem till oss ''Bring'' och där var alla mina saker som vi köpte från Ikea. Sen fixade vi min säng och sånt. Fyfan vad jag älskar den! Så skön. Aja sen typ runt 00.00 gick jag och la mig. Idag vaknade jag runt 9.45 då låg jag kvar i sängen till typ 10.30 sen åt jag frukost och nu sitter jag och tittar på Eurotrip. Menmen om det händer något ''intressant'' idag kanske jag bloggar senare.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela