Baksmällan 2 !

Publicerad 2011-06-06 00:44:19 i

Tjena!
Idag har jag inte gjort någonting.. Sen kom pappa & mamma hem då typ sa dom helt plötsligt att vi skulle på bio, fast jag egentligen inte ville. Sen tog det typ en kvart för att få ner mig till bilen, haha. Sen kom vi dit, då köpte jag en Redbull, gissa vem som kommer somna lätt inatt? Mahahah, inte jag iallafall. Vi såg Baksmällan 2, den var faktiskt riktigt bra! Ni som inte har sett den, borde se den. Aja, sen åkte vi hem. Nu sitter jag här och sjunger Sveriges Nationalsång, Sverige är nog världens bästa land. Åh fyfan vad jag älskar Sverige, deras färger är så underbara.. ÅÅH man smälter , aaaah. Haha jaja nu ska jag nog stänga av datan, och sedan gå och lägga mig i sängen. Imorgon ska jag rita Svenska flaggan på kinden, såklart!
PUSS!

Baksmällan in Thailand!
 
mmmmmmmmh, i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela