6/6 - 2011 LOVE!

Publicerad 2011-06-06 18:00:50 i

Tjena!
Idag vaknade jag 11.30 somnade typ 4, för jag kunde ju som sagt inte sova.. Idag ritade jag Sverige märket på kinden, men det blev fett litet för det var skit svårt och rita. Idag har jag inte gjort nånting, har mått fett illa, fyfan! Aja nu ska ni få en liten del utav våran fina gul/blåa låt!
PUSS!

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela