Bildeeer ! ;)

Publicerad 2011-07-31 18:08:19 i

HAHA, tja! Vaknade ungefär 15.30 idag igen.. Funderar att lägga ut sånna där gamla och många bilder igen! Haha japp det ska jag göra nu! pussar!

Amanda & Jag för längesen.. :D

Haha en bild när jag fyllde 13 !

När jag blev 13

Haha typ andra dagen när jag hade köpt min kamera.. :D

På väg hem från Aspudden !

FAN VAD JAG SAKNAR TULLINGE FOTBOLL !!!!!

Minns denna match, har nog aldrig bråkat med en motståndare så mycket som jag gjorde den här matchen :D

Maria & Jag :p

Jag brinner för innebandy!

Jag brinner för fotboll!

förra året!

förra året..

tog den här förra året, bjuder lixsom! :)

Haha gaaaaammal så det skriker om det!!!

Bilden är själv kallad till ''SVARTHÅRIIIIIIIG''

Old..

Jag drev förut med Victor! För er som inte ser!
Jag - längtar tills imorgon ! :D <3
Victor - why?? ;) <3
Jag - ska t jääärfääällla ! :D <3
Victor - och göra??(:?<3
Jag - titta på ibandy ;) <3
Victor - vilka kör??:P<3
Jag - afrika - stockholm! :D <3
Victor - men ärligt -.-<3
Hahahahahah!

I vintras..

Haha va stort hår jag hade när jag var liten! :D

Liten..

Visste inte ifall om jag skulle lägga ut den eller inte, men la ut den tillslut.. bjuder på den!

lalalallalalalalaaaaa.

Mitt ögaaa lixsom!
Och mitt öga blev den sista bilden, njut nu av alla bilder! För nu ska jag stänga av datan och sova, haha detta tog från ungefär klockan 18 tills nu.. :$ kanske lite fööör länge, menmen.. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela