Never say never!

Publicerad 2011-07-28 20:50:04 i

Tjenixen!
Bloggade inte igår, för att jag typ inte gjorde något..
Aja idag, vaknade jag 9.30 men låg kvar i sängen till 11 och då nångång där åkte jag, pappa, mamma & Emma till något ställe och åt brunch. Sen åkte vi till Vingåker och sen åkte vi till något ICA, Emma skulle köpa något.. Juste! Jag såg min gamla rektor (Åke Berg) i Vingåker på ICA haha :D Aja, sen åkte vi och lämna Emma där hon bor, sen åkte vi hem, eller vi åkte till och åt någonstans..? Sen skjusade vi pappa hem till Fam. Ekdahl och där skulle han på något möte.. Sen åkte vi hem, nu sitter jag vid datan och lyssnar på JUSTIN BIEBER! Fan vad jag är trött, ska nog gå och sova tidigt idag kanske? ;) Aja vi hörs väl imorgon!
Pussar på din rumpa!





♥J♥U♥S♥T♥I♥N♥ ♥B♥I♥E♥B♥E♥R♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela