HAMMARBY - assyriska

Publicerad 2011-07-25 23:49:44 i

Tjaba!
Jag börjar med att blogga idag, brukar alltid logga in på facebook först. Men idag hatar jag facebook! Jävla facebook... Åh! Aja.. Idag vaknade jag 11.30 låg kvar i sängen till 14 typ. Sen åt jag brunch efter det kom moster Malin, kusin Gustaf, kusin Nike, kusin Tuva & kusin Nora hit. Då tittade vi på bilder från Turkiet osv, sen åt vi mat (då hade pappa kommit hem) då köpte vi min biljett sen typ 16.05 gick vi ner till Centrum. Där började vi med att hämta min bajen biljett! Och sen gick vi till tåget och där träffade pappa någon han kände då tog vi tåget till Södra. Sen gick vi till Gröne Jägaren, en bar/pub eller något sånt.. Där träffade vi pappas vänner Nypon, Matte & Göran. Då satt vi med dom typ as länge i mer än en timme.. Sen kom Thomas Pichler(sök på youtube, han sjunger två bajen låtar!!!) & någon Micke tror jag, dit. Då satt vi där ett tag, sen gick vi till Medis (tunnelbanan) och tog den till Gullmarsplan och där gick vi till Söderstadion och först tog pappa & dom en öl.. Sen gick vi upp och satte oss och sjöng Nationalsången(Just idag är jag stark) haha... Sen tog vi en tyst minut för allt som har hänt i vårat grannland Norge! Det var helt KNÄPPTYST på Söderstadion. Sen började matchen.. Ajuste på Gröne Jägaren så skulle alla tippa på vad det skulle bli i matchen sen la man in en 10a. Jag tippade på 1-1! Det blev 70kr sen blev det pengar kvar från notan, då la vi in dom där också så det blev att man kunde vinna 140kr! Haha! Och jag var närmst, eftersom att jag tippade på oavgjort och det blev de ju. Så jag vann 140kr, yeeeeah! :D (Det blev 0-0 och Bajen mötte Assyriska) Sen fick vi skjus hem.. Och nu orkar jag inte bloggaaa..
Puss! <3

<3

Visst är den fin? Gjorde den nyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela