Bloggar inte mer nu, innan Turkiet! BYEBYE!

Publicerad 2011-07-16 01:17:19 i

Tjena! Läget?
Idag vaknade jag typ 12.10 då låg jag kvar i sängen för länge! Sen satt jag lite vid datan och smsade och sånt. Sen vid 17 kom jag på att jag inte hade ätit något på hela dan, haha så då gick jag ner och åt lite. Sen hoppade jag in i duschen, sen började jag fixa mig och sånt. Sen åt vi middag, efter det så börja jag ta fram lite kläder och sånt som jag ska ha med mig till Turkiet. Då kom Jessika, först var vi inne lite hos mig, sen gick vi en jätte lång runda, upp till Månskensvägen och hittade några småbarn där så då ''lekte'' vi med dom, haha. Sen gick vi till Karlavagnen och var där i typ 1tim, om inte mera.. Sen gick jag hem & hon hem. Nu sitter jag och tittar på Sex And The City, ska snart tvätta bort sminket och sova. Åker hemifrån imorgon 12.00! Kommer inte blogga mera tyvärr. Men vi hörs om 1 vecka igen!
PUUUUUUUUUUSS!

Mitt hår som lockigt, hahahah..

Platt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela