PRAG!!!!!

Publicerad 2011-07-13 19:54:22 i

Tjaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Kom hem i måndags typ mitt på dan. Tågresan från Prag till Berlin var så det så jävla varmt på, man kunde inte andas. Sen från Berlin till Malmö så fick vi gå ut på Färjan/Båten. Och där var det tax-free och sen typ något cafè, sen fick man gå ut från båten också och ta luuft. Från Malmö till Flempan tyckte jag iaf att det var roligast! :D:D:D:D:D:D (såg Love) hihihahahhöhöh! Sen satt jag, Maria & Jessika och pratade med några från Sirius (Uppsala) jätte söta pojkar! 4st :P Haha oj juste, har ju glömt och berätta om matcherna! Första matchen spelade vi mot Nemsova och förlorade med 7-3 sen spelade vi typ 2 andra matcher i gruppC och dom vann vi så vi kom tvåa i våran grupp. Då skulle vi möta dom som kom 5a i gruppA/B? och den vann vi, sen gick vi vidare till Kvartsfinal och då vann vi den, samtidigt spelade Täby också Kvarten och om dom vann och vi vann skulle vi mötas i Semifinal och då hände det! Båda Stockholmslagen vann. Då var det dags för Semifinal! FBI Tullinge-Täby IS. Och vi vann med 6-4! Då var vi vidare till FINAL! I Finalen skulle vi möta Nemsova som vi mötte första matchen i gruppC och torskade. Då var det dags för final och vi ledde med 4-2 sen lyckades dom göra till 5-4 så vi förlorade finalen. Men vafan SILVER! :D Om ni vill läsa mer om Prag eller jag menar, om ni vill läsa HELA Prag resan så går ni in på våran F97 blogg. Http://fbif97.blogspot.com Nu kommer ni få några bilder!
PUSS!

Vi är bäst tjejer!

FBI F97

Rotan stod sådär när vi hade gått vidare till Kvartsfinal, tror jag?

Vi var vidare till FINAL!

Jag gör mål mot Täby.

Alla som var med i Prag (Spelare, syskon, familj & vänner)

Finalen!

FBI TULLINGE - Nemsova! 4-5
''du gamla, du fria''

Jessika Hedenskog blev tuneringens bästa spelare! I G14 (Girls14)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela