O N Ö D I G T !

Publicerad 2011-07-01 04:21:45 i

TJAA!
Nu ligger jag i min säng och tittar på Sex and the city! Typ klockan 2 så hade jag så jäkla tråkigt så jag gick upp och satte mig på en stol och börja platta mitt hår och satte på datan. Men satt inte vid datan förns 3.30. Så nu sitter jag och bloggar för att jag har så tråkigt! Jag ska typ dygna om jag pallar det.. Jag lovar, jag kommer somna snart.Är så jävla trött! Åh fan, jag blev hungrig nu.. Fast jag är jävligt trött åh gud vad jag babblar på! Om 1 vecka ligger jag på hotellet Park Inn i Prag och sover.. Haha! Asså fatta om 3 dagar åker vi från Flempan till Malmö. Från Malmö till Berlin. Från Berlin till Praaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! HAHAHAH! Men ska nog gå och sova, nej juste. Ska nog sluta blogga nuuuuuuuuuuu..
Pööööösssssssss!!

Åh vilka stora ögon jag har fååått! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela