Kista Galleria!

Publicerad 2011-07-14 22:26:34 i

Tjaba!
Idag vaknade jag 10.45 då låg jag kvar lite i sängen sen klädde jag på mig och fixade håret. Sen åt jag frukost och typ 11.30 åkte jag & mamma till Kista Galleria. Det jag fick med mig hem var: Ett linne, tre björnborg, en tröja, en bikini, ett till linne & två tubtoppar. Efter det gick vi till huset brevid, Kista tour(?) eller något sånt. Och där skulle mamma gå på en intervju och jag satt och vänta i 2tim medans hon blev intervjuad. Sen gick vi in på Gallerian och kollade efter en fotboll men alla var så fula så jag ville inte ha någon... Sen åkte vi till Upplands Väsby och hämtade min pappa & kusin Charlie på jobbet! Sen åkte vi och handla, sen hem! Då åt vi mat sen nu sitter jag och lyssnar på Love haha. Och smsar, fyfan vad jag är trött.. Ska nog gå och sova efter filmen på 6an!
Puussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela