PIERCING ! :D

Publicerad 2011-01-08 20:45:22 i

Tja igår kunde jag inte blogga, kom hem 00.20 typ.. Igår var jag med Olivia,Maria,Jessika,Rikard,Simon & Andreas. Vi stod typ stilla och frös.. Sen åkte vi hem. JUSTE! Jag piercade mig igår!! Jessika,Maria,Olivia,Angelic(olivias lillasyster),Robban(olivias pappa) & Lena(olivias mamma) åkte med mig till Downtown och där piercade jag min tunga, wiho. Har inte ätit något efter det, eller jo.. Försökt dricka yogurt med sugrör,men det gick inte så bra.. :s HÖHÖ ! Idag vaknade jag iaf 8 då fixade ja mig och sånt.. Sen åkte jag på match till Nynäs. Det blev 2-2 efter matchen åkte jag hem, när jag kom hem gjorde jag inte så mycket! Asså jag kan verkligen inte äta, eller jo jag har ätit soppa idag.. Ska äta soppa i 6veckor! HAHA! :D Menmen orkar inte blogga...
Puss! :*

Min piercing! :D:D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-09 00:44:26

Fin piercing;) har du video när du tog ? :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-10 14:56:34

Dag 01- Favoritbloggerska/bloggare



Dag 02- Favorit låt just nu



Dag 03- Tävlingar jag har vunnit



Dag 04- Något jag inte kan leva utan



Dag 05- Ett foto på mig själv och 15 fakta om mig själv (härmas från Saga, om det var ok?)



Dag 06- Mitt namn på FB, varför valde jag det



Dag 07- Favorit häst/hästar



Dag 08- Min favorit outfit



Dag 09- Mitt rum



Dag 10- Min bästa kompis



Dag 11- Beskriv din blogg



Dag 12- Jag blir inspirerad av



Dag 13- Favorit artist, skådespelare och kändis



Dag 14- Husdjur



Dag 15- Mina föräldrar



Dag 16- Beskriv min klass



Dag 17- Något/någon jag saknar



Dag 18- En bild, eller flera på mig och mina vänner



Dag 19- Min dag



Dag 20- Min favorit plats



Dag 21- Något som gör mig lycklig



Dag 22- Saker som skrämmer mig



Dag 23- En person som har förändrat mitt liv



Dag 24- En bild på när du var liten



Dag 25- Favorit årstid



tips på vad du kan blogga om! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-10 21:23:03

Tack! Nej tyvärr.. Ingen fick följa med in..;(

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-01-11 09:44:17

okej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela