p u c k o

Publicerad 2011-01-27 19:26:05 i

Tja. Idag skjusade pappa mig & Jessika till skolan. Vi trodde att vi började 9 fast vi började 8.20 -.-'
Först hade vi Matte där satt jag bara och utvärderade(?) sen hade vi Eng kommer inte ihåg något därifrån... Sen hade vi Svenska då satt vi och prata, sen redoviste vi.. Efter det hade vi Lunch.. Äcklig Kebab, usch!! Sen hade vi Spanska och efter Spanskan hade vi Matte igen fast med Ernst då satt jag bara och lyssna på hög musik. Sen gick jag,Jonte & Amanda till Spanskan så satt vi och jobbade där med våran lärare i ca 10min.. Sen gick jag hem och pluggade lite... Idag gjorde jag inte så mycket.. Sitter och tittar på Top Model just nu.. Imorgon slutar vi efter lunch eller 11.40 fyfan vad skönt! Börjar 9.45 slutar 11.40 ;)
Men vi hörs imorgon.
Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela