Tullinge-Tumba-Södertälje-Rönninge-Tullinge-Tumba-Tullinge.

Publicerad 2011-01-22 14:59:19 i

Tjenare alla! Sorry för att jag inte bloggade igår.. Orkade verkligen inte, men kan berätta lite kortkort om vad som hände igår. Okej, jag gick till skolan med Jessika & Amanda vi började 9 sen satt vi och snacka lite i klassrummet.. Sen åkte jag,Jessika & Henke till Jessika och hämtade pengar och sånt sen åkte vi till Tumba och då gick vi och käka på donken. Sen gick vi runt och fotade klotter. Sen tog vi tåget till Södertälje där gick vi runt lite, sen hoppa vi på tåget och gick av i Rönninge där gick vi och fotade klotter och sånt... Sen åkte vi till Tullinge och lämnade Henke sen åkte jag & Jessika till Tumba och sen skulle vi springa till åtget som stod inne då hann vi med Jessika gick inte på...! :@ Så vi satt och vänta på nästa tåg. Sen åkte vi till Tullinge där väntade Parkki på oss vi lämnade typ skidglasögon till han. Sen träffade vi Mange & Oscar då stod vi och snacka lite med dom. Sen tog vi bussen till Riksten och sen tog vi bussen till Centrum sen tog vi bussen hem. (: När jag kom hem käkade jag, sen gick jag hem till Jessika då var vi inne på Skype och snackade lite.. Jag heter tyypsaras97 på skype lägg till mig om du vill snacka ;) Idag tog jag & Jessika bussen till Tullinge Hallen där tittade vi på P98 Tullinge-Tumba. Tumba vann.. :) Nu orkar jag inte blogga..
Kram !

Jag & Jessika! (:

Dannes framskjärt , hahaha :P

Klotter.














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela