PIERCING !

Publicerad 2011-01-02 01:38:21 i

Har suttit och kollat på jätte många videosar på youtube på folk som piercar sig i tungan, det ser inte ett dugg ont ut. Om det är öppet imorgon ska jag göra det, annars gör jag det på måndag! Min fader är dum, bara för att han inte gillar tung-piercingar så betyder väl inte det att jag inte får pierca mig(?) Idiot han är!! Mamma säger ja! Pappa säger nej! Sara säger ja! Så det blir 2 mot 1 så då får jag väl pierca mig antar jag (?) Men jag skiter faktiskt i vad dom säger, jag ska pierca mig!

Kommentarer

Postat av: jenny<3

Publicerad 2011-01-02 15:16:08

snygg header (aa)<3

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-03 00:50:19

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela