Jessika.

Publicerad 2011-01-15 00:06:34 i

Yo!
Idag gick jag till skolan med Jessika först hade vi No då rättade vi alla svar från igår och sen så skulle vi jobba om en sak, efter det hade vi Matte då jobbade jag lite i matteboken fast sen ville jag läsa min spännande bok. Efter det hade vi Lunch...Efter lunchen hade vi So, då satt vi i nya data salen och jag jobbar om Tiberius Clauidius Nero(?) Tror jag att han stavas.. :$ Efter det hade vi No, då skulle vi redovisa våra arbeten jag & Jessika jobbade tsm, vi måste tyvärr göra om det.... Efter skolan tog jag & Jessika tåget till Centralen då gick vi och käka på donken sen gick vi och kolla på kläder och sånt.. Gick in på Derby butiken och kikade lite, sen gick vi in på Punkshop(?) Fyfan va snygga piercingar.. Jag & Jessika ska köpa brillor, en likadan tröja & jag ska köpa lite tung-piercingar.. Nästa vecka ska vi dit igen, najs! Efter det tog vi tåget hem, sen gick vi hem till mig.. Sen efter 1tim/2tim gick vi ut och gick över hela Tullinge och snackade med Marcus, sen gick vi hem till Jessika. Vid 21.10 gick jag hem.
Sen har jag bara suttit vid datan, ska nog gå och sova nu imorgon har vi match mot Örby. Den ska vi fan vinna!
Puss!♥

Kyckling! :s

U s c h !

Johansson '

Mums!

Världens bästa lärare svarar på sms! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela