Scary Movie!

Publicerad 2011-02-16 22:16:09 i

Godkväll alla söta!
Idag mötte jag Jessika 8 då gick vi till skolan och kom fram vid 20 över, då hade vi Svenska där kommer jag inte ihåg.. Eller jo, våran lärare berättade om en dag hon var hemma och såg en spindel, haha. Sen hade vi Spanska då hade vi Spanska Prov Del 1, imorgon har vi Del 2.. Efter det hade vi Livskunskap då satt vi bara och pratade.. Sen fick vi gå på lunch klockan kanske var 10.45 vi blev insläppta 10.55 typ. Då åt vi lite mat, sen gick jag,Amanda & Jessika till centrum och köpte Corny. Sen gick vi till Pressan och köpte en varsin varm choklad. Sen väntade vi på bussen i ca 20min. Sen tog vi då alltså bussen upp till Brantan och där skulle man ha åkt skridskor men jag & Jessika gick bara runt. Sen slutades det med att vi satt i ett omklädningsrum och lyssnade på Justin Bieber.♥ Efter det så tog vi bussen hem som kom 12.06. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket satt lite vid datan och sedan bytte jag om. Sen gick jag hem till Jessika & Maria. Aja, sen kom våran tränare och hämtade oss.. Sen hade vi träning. Efter träningen duschade jag, sen tittade jag lite på Arsenal-Barcelona. Såg Barcas mål ;) Gjort av: David Villa 26'. Nu sitter jag här och har skit ont i huvudet, skit ont i halsen & typ döör för att det är så kallt.. Juste, tittar också Scary Movie nu. Tror att jag ska lägga mig i sängen nu.. Ta tempen!
Puss&Godnatt!♥

Scary Movie!

Skridskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela