justin bieber !

Publicerad 2011-02-26 21:39:41 i

EyYYY!! Förlåt för att jag inte har bloggat på typ .. 1vecka(?) F Ö R L Å T ! Aja.. Har inte gjort så mycket...
Menmen.. Idag har jag jobbat i Länna gick upp 7.30 sen kom Robban och hämtade mig 8.30 då åkte vi till Länna och jobbade i åtta timmar.. Kom hem vid 17.20 eller något. Aja, idag har jag inte gjort ett skiiiiiit.. Sitter och snackar på skype just nu , det är nice! :D
Aja imorgon ska jag upp 8.30 och sen åker jag och jobbar 9.30.
Vi hörsimorgon..
Puss!

Ey fan.. Smsade The Voice idag för att tävla om att åka till London och se Justin Bieber LIVE! Men dom ringde inte till mig.. FAN! Och sen var det någon som ringde på dolt och jag fick panik trodde att det var The Voice men sen när jag svarade så var det en liten busunge som busringde.. :@@@  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela