Idrott x2

Publicerad 2011-02-09 22:00:08 i

Ey tjAA!
Idag i skolan har det varit lite chill.. Först hade vi musik, så jävla stolt! Klarade en VG uppgift, en applåd! ;)
Sen hade vi Spanska, satt bara och skrev lite.. Mööööööööh! Efter det hade vi Livskunskap och där fick vi veta att vi ska få HP datorer den här terminen, verkligen GILLA! Sen hade vi idrott då körde vi spökboll A mot B .. Sen åt vi lunch, sen idrott igen.. Fast med Tobias.. Sen hade vi Matte prov.. Hoppas jag blev godkänd! Aja, sen tog jag bussen hem med Lina & Karolina! Idag har jag haft träning och såånt.. Kul !
Nu ska jag sova!

Idrotten!

Lina & Jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela