Bilder bilder bilder...

Publicerad 2011-02-08 20:57:51 i

Ey tja!
Idag gick jag till skolan själv, först hade vi Engelska kommer inte ihåg nånting.. Bara att jag satt och skrev av Lovisa, hahah :d Sen hade vi Spanska, fyfan.. Värsta jävla kaos gruppen asså, alla bara skriker på varandra.. Sen hade jag No, fast Nina var inte där.. Så jag, Maja & Tilla gick in i ett klassrum och pratade med 2 lärare... Sen gick vi hem till mig och åt lunch, sen gick vi tillbaks till skolan och då hade vi Träslöjd fast där gjorde vi inget, var där i en halvtimme sen gick jag & Amanda till bussen och tog den hem till mig.. Då tittade vi på Solsidan! ;) Sen har vi suttit lite vid datan och kollat på Familjen Annorlunda och tagit bilder.. Sen slutade det med att vi tittade på Harry Potter! Sen åkte hon hem.. Nu sitter jag bara här vid datan....

Amanda i mitten.. HAHA :D

Imorse!

Amanda & Jag! <3

Cooling på träslöjden! ;)

Sne tumme... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela