Match to Åkersberga

Publicerad 2011-12-03 22:38:44 i

Halloj i stugan!
Idag vaknade jag 10.20 lite sent kanske, tur att min pappa ringde mig annars skulle jag sovit vidare!
Men sen åkte vi iväg ungefär vid 11 till Hallen. Och där hade vi match mot Ackers, vi vann! Efter matchen stannade jag & Jessika kvar då tittade vi på Tullinge 97 & Handen 97. Sen kom mamma & pappa och hämta oss då åkte vi och lämna Jessika sen åkte vi och handla. Sen hem, haha roligt roligt! Sen duschade jag och blaablaaaaabla fan. Nu sitter jag och pratar skype med Jessika & Filip. Fast Filip är tråkig & trött så han la på och skulle sova.. Men vi hörs imorgon!
Pussar!♥

Jag & Jessika! Vad säger ni? Snygga eller vad? <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela