Theo Walcott!♥

Publicerad 2011-12-18 19:16:25 i

Hej gullerumpor! :D
Idag vaknade jag 6:15 då bytte jag om och sen åt jag frukost, vid 6:55 åkte jag & pappa till hallen och där hade vi samling. :P Först gick vi ut och gick sen bytte vi om och gick ut i hallen och joggade! ;) Sen körde vi passar och sen snackade vi i omklädningsrummet och sen värmde vi upp målvakten! :D 8 började matchen, mot Huddinge F961. Fick köra med första kedjan med Martina & Johanna. Gjorde ett mål också, vi vann med 3-0! ;) Efter matchen åkte vi hem och idag har jag inte gjort så mycket... Duschat, ätit, spelat fifa, sovit & kollat fotboll. typ. :P Imorgon börjar vi 9:30 nicenice, kommer somna väldigt tidigt idag känner jag på mig..! Men vi hörs imorgon! :D
pUsSaR!♥
Började kolla på den här filmen igår kväll, såg inte helaa! :P
i'll be.
Julkalendern igår! :P
mä mä mä mä.
Julegranen! :)
1 111 ! :D
Laddade ner den här appen, haha :D
My king, Theo Walcott!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela