Sjuk!

Publicerad 2011-12-29 22:37:08 i

Hejhej sötnosar!♥
Mår ni bra? Hoppas ni gör det, det gör inte jag iaf.. :( Jag är sjuk... don't like!
Igår natt var jag vaken till ungefär 04:30-05:00, sen vaknade jag 05:45 och hade fruktansvärt ont i hela min kropp. :( Hade ont i huvudet, halsen, öronen & hela kroppen. Min pappa var fortfarande hemma vid 05:55 så jag gick och la mig i soffan och tittade på tv och försökte sova. Somnade vid 9:00 kanske, sedan var det sov, vaknade, sov, vaknade osv. Sen inatt tittade jag på JVM Trekronor mötte Schweiz och dom vann på straffar! ;) Sen somnade jag vid 04:00 eller typ 04:30 och vaknade strax innan 6:00 då var pappa också hemma! :) Sen var det samma sak.. Sov, vaknade, sov, vaknade osv. Sen idag kom mamma hem från Borås också! :P Har inte ätit något på dom här två dagarna då jag har varit sjuk.. dock fick jag i mig typ 4 skedar yoghurt idag.. Nu har jag så jävla ont i min hals och i huvudet.. :( Tänk om jag är sjuk på nyårsafton. :O :O Jaja.
Vi hörs någon dag, kanske imorgon!
Pussar!♥
Tv igår i mörkret! :)
:( :(
Våra matcher vi har kvar i F971 vi har några matcher i F962C också ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela