Instagram: typsaris

Publicerad 2011-12-27 15:25:38 i

Hej på er! Läget? ;)
Igår skypade jag med Jessika till typ 02:00 kanske.. :P Kommer ej ihåg. Jag pausade filmen när vi två snacka så hann inte se den när jag skulle se den. ;) Så filmen var slut vid 04:00 då gick jag och la mig! :P Vaknade idag 9:15 för att jag hade ställt alarm, kom jag på... :( Vid halv kom mormor, morfar & Nike hem till oss! Så jag hälsade sådära och sen åkte mormor, morfar, Nike & Syster till Blekinge! Då orkade jag verkligen inte gå och lägga mig, så jag tittade lite på tv, åt frukost & spelade FIFA! :D Nu har jag tråkigt, haha hoppar nog in i duschen när jag är klar med inlägget, har så jääkla tråkigt ! :D Men vi hörs senare eller imorgon! :)
Pussar!♥
INSTAGRAM MINA Vänner ! (typsaris)
När jag skypade med Jessika (the ring) :O :O
Det är nu allt börjar på facebook... ''tagga storvretaaa'' blablabla.. sug kuk att inte vi ska dit... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela