Hej nalle-puh!

Publicerad 2011-12-09 22:32:36 i

Idag hade jag ju musik prov! Det gick ''skit bra'' enligt Micke ;) Efter det fick vi typ sluta! Då tog jag bussen hem med Jessika! När jag kom hem gjorde jag ingenting satt och kolla lite på tv :P Sen hoppade jag in i duschen och när jag stod i duschen kom farmor, farfar & Emma hem. Sen kom min moster & mina två kusiner hem till oss. ;) Vid 17.55 åkte vi hem till min faster & kusiner. Efter det åkte vi och handla.... :P Nu sitter jag och snackar skype med Jessika & 3 från Uppsala. :) Men vi hörs imorgon! :D
Pusssssar!♥
Saknar dig!♥
Fuck the regn. :(
Osminkad...
Save me
The Voice!♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela