5-0!

Publicerad 2011-12-17 16:55:33 i

Hellooo! :D
Idag vaknade jag 10.30 då bytte jag om och fixade mig sen käkade jag frukost. ;) Vid 11.10 åkte vi och hämta Jessika sen åkte vi till Hallen där hade vi match mot Huddinge! :) Vi vann den matchen med 5-0 vi var grymma på planen idag. :D Med 9 ute spelare och 1 målvakt!! Fick även in 2 mål & gjorde 1 assist! ;) Efter matchen skjutsade mamma & pappa mig hem då duschade jag och sen film. :P Nu har jag färgat håret, eller färgen sitter i. Vid 17 ska jag skölja ur den. Fiy satan vad jag är trött! Blir väl äta middag, kolla film & sen sova! :D Imorgon ska jag upp vid 6.15 och samling i Hallen 7 och matchen börjar 8. :P Mot Huddinge 96! Men vi hörs imorgon! :D
Pussar!♥
Hahah tycker att det är lite roligt att en 98a som inte ens spelade matchen eller såg den sitter och säger att vi inte ägde Huddinge idag, fast det var ju det vi gjordeeee! HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela