13tim & en kvart..

Publicerad 2011-12-26 19:09:15 i

Tjena! Läget?♥
.
Vid 2:45 ungefär inatt så satt jag och tittade på Harry Potter så slocknas det överallt...FML. Jag som var helt inne i HP. :( Idag vaknade jag vid 13:30 ungefär då var det fortfarande strömavbrott, det har fortsatt ända tills 17:00. Då tändes alla lampor.. Eller vi hörde kaffe maskinen då var ju elen igång! :D YES! Nu har jag nyss sett klart HP och Halvblodsprinsen, senare idag blir det Dödsrelikerna del1 kanske del2 också! :P Men ska hoppa in i duschen nu och sen städa mitt rum! :)
Vi höres senare eller imorgon! :)
.
Pussar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela