Ensam hemma 2 & 1

Publicerad 2011-08-05 23:33:32 i

Tjaba alla!
Blir ett kort inlägg idag.. Mamma väckte mig typ 14.45 då kom typ farmor, farfar & Emma hem hit. Sen gick dom, då satt jag lite vid datan och sånt.. Aja nu sitter jag och lyssnar på I'll be och har nyss laddat över bilder på Justin Bieber på facebook! Ska sätta på Ensam hemma 1 idag, tittade på Ensam hemma 2 igår.. Haha börjar med 2an sen 1an :P Imorgon ska jag upp kl.9 sen ska vi åka och titta på nya fotbollsskor! (Y) eftersom att jag får blåa tår av mina som jag har nu.. :(
Puuuuuuuss!

Justin Bieber♥

Bieber♥

Justin♥

Bieber♥

Justin♥

Bieber♥

Justin♥

Bieber♥

Justin♥

Bieber♥

Justin♥

Bieber♥

Justin♥

Bieber♥

Justin Bieber♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela