Stendal !

Publicerad 2011-08-23 22:04:30 i

Hej hopp gummisnopp!
Idag vaknade jag 8.05, mötte Jessika typ 9.05 då gick vi till först ner till Eklid sen så typ gick vi vilse när vi skulle till Stendal. Resten av klassen hade typ redan kommit dit. Så jag & Jessika kom dit typ 10.15 och vi började 9.15 haha. Sen tog vi 12.54 bussen hem tror jag.. Jag & Jessika gick hem till mig och tittade på film & tv. Men sen hade jag fotbolls träning! Men nu får ni bilder för ska sova nu, vi hörs imorgon!
Pusssss!

My hair!

sara johansson !

pöss på römpa !

!

BÖG & SNYGGGGG !

Jag & Jessika hade piknick inomhus idaaaag, fet nice! kex<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela