Bilder & en video!

Publicerad 2011-08-15 01:17:57 i

TJA!
Idag var jag på Storvretens IP och kollade när min pappas lag (Tullinge) mötte Pappas Pojkar, dom vann. Pappa star gjorde 3 mål.  Sen åkte vi hem då tittade vi på Malmö-Milan 2-2 sen tittade vi på Barcelona-Real Madrid 2-2! Ordningen är Özil, Villa, Messi & Alonso! Nu kommer det en massa gamla bilder + en gammal video!
Pussar!

Tumba!

Gammal..

Jag, Alexandra & Amanda! <3 I skolan i 6an..

I 6an

Vintern 2009

Maria & Jag 2009 säkert...

Sandra & Jag när vi förstora läpparna.. :p

Möööh..

I Eklidshallen med Amanda!

gammal

Haha gammal

old..

Här är videon! kolla på den & garva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela