Brantan jaaaaaaoo med Jeshröv !

Publicerad 2011-08-13 23:15:10 i

Tjaba!
Drog ut med Jessika ungefär 16.10, först mötte vi Maria sen gick vi ner till Torget och köpte dricka. Sen gick vi till 721 och stod och vänta på den i evigheter.. Men för att göra det roligare spelar man fotboll! Så vi spelade fotboll på vägen, haha. Sen kom den tillslut, typ 17.08 då tog vi bussen till Brantan och det var tomt på planen, haha fett bra. Då spelade vi fotboll på ett mål och sånt.. Var inte där sålänge, men sen gick vi ner till 713 (Falks backe) som gick 18.33 och vi kom dit typ 18.20 då tog vi några bilder med Jessikas lur! Sen kom 713, Maria hoppade på vid stationen och jag gick av vid mig och dom vid sig. När jag kom hem åt jag mat, sen tittade jag lite på Arsenal matchen. Sen tittade jag på Åsa-Nisse! Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Jason Derulo och är as trött, ska nog sätta på en film och somna till den efter jag har bloggat! Men vi hörs imorgon brudar & grabbar!
Pusssss!

Sarre & Jeshröv! :D

Snygga..



Hade svarta läppar idag, va tycks??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela