Ut med PeRs ! :D

Publicerad 2011-08-01 18:01:53 i

Tjenaaa!
Inatt kunde jag förfan inte somna.. Jag kan inte andas när jag ska sova, det blir super konstigt! När man är sjuk.. Aja, somnade ungefär 7.30 och vaknade 10.30 då hoppade jag in i duschen och duschade! Sen fixade jag mig och åt frukost och allting. 13.50 mötte jag, Jessika. Då gick vi till centrum och köpte Boobs, Boots mena jag.. Sen gick vi upp och satte oss vid en gunga och sen mötte vi Maria och Fadime då gick vi med dom till centrum sen gick vi hem till mig och tittade på Never Say Never och nu är den slut.. :( Menmen, ska nog käka nu sen går vi hem till Jessikaa!
Puuusssss!

Svart/vit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela