Ung08

Publicerad 2011-08-20 00:37:22 i

Hejsan alla sockertoppar!
Idag kom Jessika hem till mig typ 14.50 kanske? Och då fixade vi oss och massa, sen strax vid 15... nånting så gick vi ut till bussen i spöregnet och tog den till Tumba station och där hoppade vi på 16.52 tåget typ till Centralen och där gick vi till Gallerian och då träffade vi på Elin, Linda, Isabell & någon annan! Sen åkte dom heeem och då gick vi till ung och stod där, träffade Linnea! Sen gick vi fram och tillbaks, fram och tillbaks :D Sen stod vi och vänta på Maja & Emma ute i regnet, sen kom dom. Då gick vi till Gallerian och var där lite, sen gick vi och käka typ vid 20.10. Sen gick vi till Centralen och tog 21.16 tåget till Tullinge. Och bussen från stationen 21.40. När jag kom hem gjorde jag absolut ingenting. Nu ska jag sätta på en film och försöka somna. Imorgon ska vi bowla med innebandy laget någonstans i Sverige! Men vi hörs väl imorgon. Fy Fabian vad det regnar! :(
Puuuuuuussar!

! Super Snälla Silver Sara !

Snygga Maja i dom grymt sexiga brillorna! :D

Maja nummer 2! Haha nej, Emma på tåget! :D



aJgrigäa'tgjrewäaggrhjn'ewtägmäjmgärdnv nagnägrglaietnkglänskgrägämaämgärgrämsmämdgämsaänbb äammäwngän

DET DÄR BEHÖVDE JAG SKRIVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela