Träning imorgon jao....

Publicerad 2011-08-07 23:23:09 i

Tjaba!
Gick hem från mormor & morfar strax efter 19.00 och sen satte jag mig vid datan och visade massa Justin Bieber saker jag önskar mig! Och nu sitter jag och lyssnar på musik och ska typ sätta på en film nu, vilken det blir får ni väl se imorgon, för jag vet inte ens vad jag ska se.. :( Imorgon kommer min kusin Nike hit och ska sova här till onsdag. Och på tisdag har jag lovat mina föräldrar, syster & Nike att följa med till Grönan... Får väl se hur det blir! På onsdag är det ju Sverige-Ukraina(?) Go Sweden! Imorgon har jag fotbolls träning, alltså ingen bajen match ! :( Men nu ska jag välja fiiiilm! Hörs imorgon, kanske!
ppppppuuussssssss!

Saknar dig, Hummer! (Jag & Nahom)

Gammal bild...på mig!

Selected!! (Jag, Maria, Jessika & Olivia!)
(Får hoppas att det går bra för Sandra & Olivia på Selected Sweden nu då! Ni är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela