the voice !

Publicerad 2011-08-21 01:50:03 i

Tjaba Tjena Hallå!
Idag vaknade jag strax innan 13 sen typ 13.30 började jag fixa mig och allting. 14.10 åkte jag, pappa, Jessika & Maria ner till Trädgårdstadskolan och där hade vi samling, sen åkte vi till Vårby Bowling och bowlade. Sen käka vi där också och snackade om säsongen. Sen åkte vi och lämna Jessika & Maria och sen hem. När jag kom hem gjorde jag typ inget, satt vid datan en snabbis och sen mötte jag Jessika typ 18.30 då tog vi 18.56 tåget till Centralen och där mötte vi Ida och sen gick vi till plattan och där mötte vi Idas kompis. Då gick vi till Kungsan/the voice och då sjöng Newkid(Baby? & Jag gråter bara i regnet) sen någon gång sjöng Chris Medina, DANNY & Crossfire. Hann filma what are words och ta bilder på Danny & Chris, sen dog kameran :( Aja när dom börja sjunga ''made of'' då gick vi och käka. Sen tog vi 23.11 tåget till Tullinge och sen hann vi med 23.36 bussen hem. När jag kom hem gjorde jag inte ett skit. Och nu ska jag ta bort sminket och sen gå och sova kanske? Aja, vi hörs väl imorgon!
Pussss!

Sean Banan jaoooooo!

Chris Medina!

C.M

C.M

C.M

C.M

Dannyyyyyy!! <3

D.S <3

D.S <3

D.S <3

D.S <3

D.S <3

D.S <3

DAAAAAAAANNNNNNNNNNYYYYYY!!!!!!!!!!!! <3


Chris Medina sjunger What are words, underbaaaaaaart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela