Sova & Träning!

Publicerad 2011-08-02 22:25:24 i

Hellohello!
Idag vaknade jag 15.30 och då fick jag panik bråttom! Så jag bytte om fort som fan och packade ner mina fotbolls saker och sen tröck jag i mig en macka och sen gick jag ganska så fort ner till stationen och mötte Linnea vid stationen typ 16.09 och sen tog vi 16.11 tåget till Stuvsta och sen gick vi från Stuvsta station till IP. Där hade vi fotbolls träning! 18.30 slutade träningen, då fick jag skjus hem av Linneas mamma. När jag kom hem åt jag mat och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och tittar på Sporten, haha! :D Fy vad jag är trött, undra varför? Aja.. Men ska väl krypa ner i sängen och sätta på American Pie kanske? haha eller nä. Någon annan! Men vi hörs imorgon!
Pussar!

Jävlar va snygg!

Titta mitt hår.. Vill ha tillbaka längden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela