MOVIE ! SuckerPunch!

Publicerad 2011-08-15 23:26:01 i

Tjaba tjena!
Idag vaknade jag 14.50 men ville sova vidare till 15.30 sen gick jag upp och bytte om och klädde på mig.
Sen åt jag frukost och sen typ 17.05 började jag gå ner sakta mot stationen mötte Linnea, Becca, Johanna, Angelica & Elin. Då tog vi tåget till Stuvsta och sen gick vi till IP och där hade vi fotbolls träning! Mamma kom och hämtade mig, Linnea & Becca då skjusade vi hem dom, sen åkte vi hem. Då åt jag mat och sen hoppade jag in i duschen och nu ska jag sätta på SuckerPunch och börja torka mitt hår och sen platta det! Men vi hörs imorgon!
Puuuuuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela