Match mot Trångsund !

Publicerad 2011-08-28 16:49:57 i

Tjena tjaba!
Idag vaknade jag 9.30 och låg kvar i sängen till 9.50 sen började jag byta om. Sen åt jag frukost, ungefär vid 10.50 hade jag inget att göra så jag gick ner till Stationen och där satt Rebecca. Då satt vi där och väntade på Johanna & hennes mamma. Sen när dom kom, åkte vi till ip och sen bytte vi om i omklädningsrummet. Sen värmde vi upp och sen mötte vi Trångsund/Skogås. Vi vann den matchen med 3-0 haha i slutet av matchen, var typ bara 3sek kvar, då gjorde jag mitt första mål i Stuvsta tröjan! Sen efter matchen satt jag lite med min kusin Nora och lekte på planen och tittade lite på Stuvsta-Grödinge P97. Sen åkte vi och handla sen hem och åt. Nu sitter jag här och har så jäkla ont i huvudet... Men vi hörs imorgon, fan det är måndag imorgon. Längtar tills nästa helg, hihihahahöhöhöhöhöhö!
Pussssssssss!

Gammal bild från Tullingeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela