match mot aik imorgon..

Publicerad 2011-08-26 22:00:44 i

Hejhej!
Idag vaknade jag 8.50 då hade jag bråttom. Sminkade mig på 3min och plattade håret på 5min. Mötte Jessika 9.10 då gick vi till skolan. Först satt vi i ett klassrum och fick schema och sånt. Sen 10.10 fick vi 5min rast. 10.15 så gjorde jag ett matte test och sen gick hela klassen in i ett klassrum och bara pratade. Sen fick vi reda på en överraskning haha vi skulle få sluta efter lunch. Så vi slutade 11.05. Då tog jag & Jessika tåget till Huddinge och där gick vi bara runt i Centrum sen gick vi in på Intersport och beställde nya FBI kläder till innebandyn. Sen tog vi typ 13.57 tåget till Tullinge sen bussen hem till mig. Då satte vi på Eurotrip och tittade på den. Sen spelade vi fotboll och innebandy & fotboll. Sen gick jag till torget där mötte jag pappa då åt vi mat. Sen gick vi hem, när jag kom hem tittade vi på någon film, venne vilken.. Sen gick jag till mitt rum och inte gjorde någonting. Imorgon har vi samling 08.30 på Skytteholm. Ska spela fotbollsmatch mot AIK. Men då hörs vi imorgon dåå.
Pussar på din fina gött!

HAha ser ut som att jag as garvar..

På Gotland!

Tjena snygging !



Skaka rumpaaaa..

På Grönalund typ förra året ..

Haha fina munsår man har...!

Hahahaha..

I Åland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela