Innebandy träning !

Publicerad 2011-08-24 22:15:02 i

Tjenixen!
Idag mötte jag Jessika typ 9 konstigt nog kom vi 5min försent :S Först så skulle vi skriva ner typ på ett papper vad vi hade gjort i sommar osv. Sen skulle vi säga en kulig sak vi hade gjort i sommar! Sen fick vi typ rast eller aa rast sen när vi kom in i klassrummet igen så skulle vi bara svara på några frågor. Sen skulle vi käka lunch men det var typ fisksoppa så jag & Maja drog till torget och köpte bröd & cola. Så satte vi oss i ett typ litet hus och åt, då någongång kom Tilla & Jessika. Då satt vi bara och snackade, sen gick vi till fotbollsplanen och där skulle vi köra tävlingar. Och Ninas lag som jag var med i vaaaann såklart! :D Men sen så fick vi sluta 13.00. Jag & Jessika tog 13.15 bussen hem till mig och då snackade vi sen käka vi, och sen film! Det blev Just like heaven. Men sen drog vi hem till Jessika då bytte hon om och sånt, sen tog vi bussen till hallen och hade träning. Men nu ska jag se Arsenaaaal!
PUSSSS!

Våran härliga lunch!

min snygging! <3

vårat schema för veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela